מדפסת משרדית

5 פרמטרים חשובים לבחירת המדפסת המתאימה והמומלצת ביותר עבורכם

“רגע לפני שבוחרים מדפסת למשרד או לעסק הביתי“, אומר עודד אפרתי, סמנכ”ל מכירות, בחברת רשף פתרונות הדפסה בע”מ, נציגת brother בישראל, “חשוב לאפיין את הצרכים העסקיים ואת אופי הפעילות בעסק: מהו היקף ההדפסות הצפוי מדי חודש? אילו מסמכים אתם מדפיסים? באיזה אופן אתם משתמשים במדפסות? בתום שלב זה, יש לבחון את 5 הפרמטרים הבאים לבחירת מדפסת. באמצעותם תבצעו החלטת קנייה מושכלת ומשתלמת ותהנו ממדפסת איכותית, יעילה וחסכונית המתאימה בדיוק לצרכים שלכם”.

ארגז כלים לבחירה נכונה של המדפסת הבאה שלכם

1. מדפסת הזרקת דיו או מדפסת לייזר?

מדפסות הזרקת הדיו מיועדות לעסקים ולמשרדים ביתיים שאינם זקוקים להדפסה כמותית. אחד המדדים החשובים לבחירת מדפסת הזרקת דיו, הוא יחס עלות-תועלת בין מחיר המדפסת לעלות ראשי הדיו ולגמישות השימוש בהם. לדוגמה, מדפסות הזרקת הדיו של brother, מסדרת Business Smart (דגם MFCJ5330DW), כוללות ראש דיו שחור ו-3 ראשי צבע צבעוניים ולכן ניתן להחליף רק את ראש הדיו שהתרוקן ולהמשיך להשתמש בראשי הדיו הנוספים.

מדפסות הלייזר המציעות עמידות גבוהה בעבודה אינטנסיבית, מיועדות במרבית המקרים לעסקים הזקוקים להיקפי הדפסה גדולים ולשימוש מחלקתי נרחב. המדפסות מסדרת DLH-DL (דגם HLL5100DN) מציעות מהירות הדפסה גבוהה ממדפסות הזרקת הדיו ועלויות הדפסה נמוכות יותר לכל דף.

מדפסת מומלצת למשרד

2. שחור לבן או צבע?

בין אם תבחרו מדפסת לייזר או מדפסת הזרקת דיו, הסוגיה הבאה בה תצטרכו לקבל החלטה היא האם באפשרותכם להסתפק במדפסת המדפיסה בשחור, או שעדיף לכם להצטייד במדפסת צבעונית. המפתח להחלטה טמון באופי המסמכים להם אתם זקוקים. אם אתם מדפיסים בעיקר טקסטים ללא אלמנטים גרפיים או תמונות, ייתכן ומדפסת שחור לבן מסדרת PRO+ (דגם MFCL6900DW), היא הפתרון היעיל והחסכוני עבורכם. אם צורכי ההדפסה שלכם כוללים הדפסה של גרפים, תמונות ומצגות ססגוניות, אחת מהמדפסות הצבעוניות מסדרת BH17X (דגם MFCJ6947DW) של brother, תספק לכל מסמך מראה מושך ומקצועי.

מדפסת משולבת צבעונית

3. מדפסת משולבת או רגילה?

הגדירו מה הם הצרכים המשרדיים שלכם ותקבלו מענה לשאלה זו. אם אתם זקוקים ליכולות סריקה, צילום מסמכים ואפילו למשלוח פקס ישירות מהמדפסת, המדפסות המשולבות של brother יספקו לכם פתרון יעיל וחסכוני. כמו כן, ריכוז המשימות במכשיר אחד יחסוך מכם את הצורך לרכוש סורק ומכונת צילום התופסים שטח יקר במשרד. אם אתם זקוקים להדפסת מסמכים בלבד, העדיפו מדפסת חסכונית רגילה וחסכו בתקציב הרכישה.

4. מדפסת אלחוטית או קווית?

מדפסות אלחוטיות ניתנות להצבה בכל חלל פנוי במשרד, ללא תלות בנקודות חיבור לרשת וללא כבלים הפוגעים במראה הנקי והמסודר של עמדת העבודה. כמו כן, המדפסות האלחוטיות מספקות ממשק נוח ויעיל להדפסה ישירה מהתקנים ניידים כמו טלפון חכם, טאבלט או לפטופ שאינם מחוברים באופן קווי לרשת.

הדפסה מטלפון חכם או טאבלט

אם מאפיינים אלו שימושיים לצוות העובדים והמנהלים במשרד שלכם, brother מעמידה לרשותכם סדרת מדפסות אלחוטיות מתקדמות לדוגמה, דגם MFCL2710DW שיספק מענה מושלם למטרות אלו. אם לא, העדיפו מדפסת קווית כגון, דגם  MFCL2710DN המחוברת לתחנת העבודה או לרשת המחשבים.

5. מדפסת ניידת או שולחנית?

אם התפקיד שלכם כרוך בניידות רבה ויש לכם צורך בהדפסת מסמכים גם כשאתם רחוקים מהמשרד, המדפסות הניידות מסדרת PJ נולדו בשבילכם. משקלן הנמוך, מידותיהן הקטנות ועמידותן הרבה, יאפשרו לכם להדפיס מסמכים ברכב, בביקורים אצל לקוחות ובנסיעות עסקים לחו”ל. אם מרבית ההדפסות שלכם מתבצעות במשרד, מדפסת שולחנית היא הפתרון הנכון עבורכם.

מדפסת ניידת

בעולם דיגיטלי, בו המידע עובר ממסך למסך בחלקיקי שניה והטלפון החכם הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, עדיין לא נמצא תחליף אמיתי למדפסות. המדפסות מנגישות את המסמכים, את המצגות ואת החוזים לשימושנו באופן ידידותי ונוח, כפי שאף מסך אינו מסוגל להציע.

למידע נוסף ולבחירת המדפסת המומלצת עבורכם, לחצו כאן