BLI קבעה: brother – הבחירה של 2019

BLI נותנת הכרה רשמית למוצרי חומרה ותוכנה המצטיינים בביצועיהם, זאת בתום בדיקות מחמירות המבוצעות ע”י אנליסטים ומשמשות המלצה מקצועית ואובייקטיבית לרכישה, עבור צרכנים ומנהלי IT.

בחורף 2019, brother זכתה ב-4 פרסים בקטגוריית מדפסות הלייזר הצבעוניות מסדרת L3000, סדרת מדפסות הזרקת דיו A3 לעסקים והסורקים הקומפקטיים ADS-1700W. זאת בתום הערכה קפדנית של האנליסטים של BLI שנמשכה כחודשיים ונועדה לאתר את המכשירים המצטיינים ויוצאי הדופן באיכותם.

מדפסת לייזר למשרדים קטנים וביתיים

ארבע מדפסות שנמצאו כמספקות ערך גבוה למשתמשים בעלי נפח הדפסה נמוך הן: HL-L3230CDW ו .HL-L3270CDW– בנוסף, מדפסות הלייזר MFC-L3770CDW ו-  MFC- L3750CD זכו לשבחים עבור איכות הצבע במדפסות משולבות.
מרלן אור, מנהלת המחקר בתחום המדפסות מציינת: “למרות העלות הנמוכה והעיצוב הקומפקטי, מדפסות הצבע והמדפסות המשולבות של brother שנבחנו, מתאפיינות בתכונות המשפרות את הפרודוקטיביות, כגון brother Web Connect, המאפשרת למשתמשים להדפיס ולסרוק למגוון מרשים של שירותי ענן נפוצים. HL-L3200 ודגמי סדרת  MFC-L3700 מבטיחים הדפסת צבע מושלמת, אמינות מלאה ושימוש קל עבור משרדים קטנים וביתיים – כל זאת במחיר בר-השגה”.

מדפסות הזרקת דיו משולבות A3

שתי מדפסות הזרקת דיו A3 מקצועיות של brother נבחרו ע”י האנליסטים של BLI כפתרונות אמינים ויוצאי דופן בתחומם. MFC-J6945DW ו- MFC-J6947DW שתוכננו לאמינות מלאה, הרשימו את הבוחנים בזכות מהירויות ההדפסה והסריקה. בדו”ח צוין: ” MFC-J6945DW של brother הוכיחה שהיא הבחירה הטובה והמשתלמת לקבוצות עבודה קטנות, בהתחשב בביצועיה, בידידותיות למשתמש ובמהירות בכל דגם שנבחן – תכונות המבטיחות עבודה פרודוקטיבית. המדפסות גילו עמידות גבוהה ובדיקתן בוססה על מנוע שהשלים 30,000 הדפסות, ללא נזקים וללא צורך בשירות” במסגרת זו נבדקו גם דגמים נוספים של brother: MFC-J5945DW, HL-J6000DW ו- HL-J6100DW שזכו לציון מעולה באמינות וציון גבוה במהירות ההדפסה. MFC-J5945DW זכתה לשבחים גם על מהירות הסריקה.

סורקים קומפקטיים

ADS-1700W, הסורק הקומפקטי האלחוטי של brother זכה לתואר “סורק יוצא מהכלל” לאחר שקיבל ביקורות מצוינות על יכולת הניידות שלו, יעילותו, תאימות התוכנה, מסך המגע הצבעוני והחיבור האלחוטי. לדברי לי דייויס, עורך המחקר: ” ADS-1700W מציע תכונות רבות בעיצוב נייד. לרוב לא ניתן למצוא מסך מגע צבעוני, קישוריות אלחוטית ואינטגרציה חלקה עם התוכנות העסקיות הנפוצות במכשיר קומפקטי ונייד – במיוחד במחיר נמוך כזה”.