משרד העתיד – חווית לקוח והתאמה אישית

הצעדים בהם פוסעת הטכנולוגיה, האבולוציה של התפקידים הקיימים במקומות העבודה והתצורה של המשרדים שלנו, משפיעים על האופן בו אנו רואים את מקום העבודה שלנו בעתיד.

יחד עם זאת, השפעת הטכנולוגיה המחוברת אל חווית הלקוח תהיה לא פחות ממהפכה והסימנים כבר נראים בשטח: ההתכנסות לשירותי ענן וטכנולוגיות ניבוי המסוגלות לחזות מראש את צורכי המשתמש, מובילות לשירות לקוחות מהיר, מושלם ומותאם אישית ופותחות בפני עסקים עם חזון, אינספור הזדמנויות צמיחה.

טכנולוגיות בינה מלאכותית

בינה מלאכותית (AI) תתמוך בעתיד הקרוב במגוון טכנולוגיות חדשות שיחסכו לכולנו זמן ויהפכו אותנו לפרודוקטיביים יותר.

עוזרים וירטואליים

עוזרים וירטואליים ישתלבו במקומות העבודה כבר ב-2025, ינהלו באופן דינמי את לוחות השנה, את רישום חדרי הישיבות ואת רישום טופסי ההוצאות.

סיוע חזוי ואינטראקטיבי

משימות שגרתיות כגון כתיבה, יהפכו למהירות יותר בעזרת טכנולוגיות חיזוי הקלדה, אשר יחצו את הקווים מעולם הסמארטפונים לעולם הטכנולוגיות המשרדיות ויכולת הזיהוי הקולי תלך ותשתפר.

למידת מכונה (Machine Learning)

באמצעות שילוב תוכנות אינטליגנטיות וטכנולוגיות משרדיות כחלק מהאקו-סיסטם של המשרד הווירטואלי, מערכות יוכלו לשלוח דוא”ל תגובה ללקוחות ולהזכיר לצוות מה הן ההעדפות של כל לקוח וצרכן.

חידוש מלאי עצמאי

מדפסות רב-תכליתיות חכמות יכולות כבר היום להזמין בעצמן דיו, כאשר הן מזהות שמפלס הדיו במכלים נמוך. בעתיד, אימוץ תצורת עבודה זו יגדל משמעותית, עקב המעבר לרכישת שירותי  IT והדפסה באמצעות חוזים. שינוי זה יחסוך זמן, ימקסם את שרשרת הערך של העובדים, יאפשר להם לבצע את תהליכי העבודה באופן מהיר ויעיל יותר ויפנה אותם למיקוד המאמצים באספקת השירות הטוב יותר האפשרי לצרכנים וללקוחות.

בינה מלאכותית תהווה את הבסיס לחוויית משתמש אישית יותר

יותר ויותר אלגוריתמים ממוחשבים רבי עוצמה, יחד עם מקורות מידע רבים יותר לכריית נתונים, יתחילו ללמוד את ההעדפות האישיות שלנו, בהתפתחות בה חיזוי צרכים טכנולוגי יחליף את היישום היעיל של ההזמנות. לקוחות ייהנו משירותים תגובתיים יותר ככל שהתקנים רבים יותר יצטרפו לאינטרנט של הדברים (IoT) ויוסיפו פרטים לתמונת הנתונים המלאה.

חשוב לציין ששירותים יתחילו לעבוד באופן מסונכרן, רק כאשר כל ההתקנים בביתנו ובחיינו יהיו מחוברים. לדוגמה: מקרר חכם יוכל לבדוק את מלאי החלב ולבצע הזמנה לחלב נוסף, אך המקרר לא יידע אם החלטתם להפסיק לרכוש חלב, כי עברתם למוצר תחליפי ולא יידע מה עליו להוסיף לרשימת הקניות השבועית שלכם, עד שהטכנולוגיה המנהלת את החיים שלכם תהיה מחוברת.

טכנולוגיות אינטראקטיביות כגון Alexa שכבר חדרה לעולם העסקי, יאספו מידע ממקורות ביתיים או משרדיים נוספים, כמו מערכת הדוא”ל או היומנים. יתר על כן, התוכנה שכבר למדה את העדפות הרכש שלכם, כגון: מחיר, מהירות, ערך תזונתי ואישורי איכות סביבה, תוכל לאחד את הצרכים השבועיים שלכם לתוך טכנולוגיית חיזוי שתבטיח מינימום בזבוז ופסולת. במשרד, מדפסת עם טכנולוגיית משיכת הדפסה ביומטרית, תדע מה הן ההעדפות של העובדים ובאמצעות מכשירים לניהול זמן, הצוות יהיה פנוי יותר להתמקד בהוספת ערך ובשיפור חוויית הלקוח.

החשיבות הגוברת של המותג

הטכנולוגיות המחוברות יאפשרו לעסקים להגיע לרמות חדשות של מצוינות בשירות, אך טכנולוגיות אלו מלוות בסיכונים.

טכנולוגיה המבצעת עבורכם הזמנות חוזרות אוטומטיות בחיים הפרטיים ובעסקים, יקבלו בשמכם החלטות רכישה. כלומר, הנוחות הרבה תצמצם את הרצון שלכם לעבור בין מוצרים, שירותים ומותגים, אלא אם חוויתם אכזבה משמעותית. מצב זה, יקנה חשיבות רבה לתפיסת המותג, ערך המותג והאתיקה ובעתיד הקרוב, כאשר הצרכן יוכל לחסום מותגים ולמנוע הזמנות עתידיות, המחלוקות תהיינה משמעותיות יותר.

שימוש נכון בטכנולוגיה יסייע לחברות לבנות תמונה מדויקת של הפעולות ושל שרשרת האספקה שלהן, באמצעות איתותים על פערי נתונים ואי דיוקים, תוך חיזוק ותמיכה בשירות הלקוחות ותהליך אופטימיזציה מתמיד לאלגוריתם.

דבר אחד בטוח: היכולת הבלתי מוגבלת לחיות על פי ערכי המותג שלנו ולספק ללקוח חוויית קניה העולה על הציפיות שלו, נמצאת מעבר לפינה.

Keep your business one step ahead