X series אבטחת מידע

הן כאן: המדפסות הזרקת דיו המאובטחות מסדרת X-series

מהירות, איכות ואבטחה הם שלושת המרכיבים העיקריים של סדרת מדפסות הזרקת דיו החדשה X-series מבית brother. דור המדפסות החדש מעניק את השליטה הנדרשת במידע מכל מקום ומכל מכשיר ומאפשר לכל בעל עסק, מנכ”ל ומקבל ההחלטות בחברה לנהל באפקטיביות גבוהה את כל מערך ההדפסות – מהלך שמביא לחיסכון, יעילות וכמובן הגנה משמעותית על כל המידע מטעמכם.

דיברו על מותו של הספר, על גוויעת העיתון וגסיסת הדפוס. והרי זה פלא – המדפסות עדיין פועלות עבורנו במאה ה-21, אפילו בהיקף גבוה יותר ממה שחשבו. אז נכון, זה לא שמדובר בתור הזהב השני של המדפסות אבל המציאות כרגע היא במקום טוב באמצע: נעה בין שיתוף מאסיבי של קבצים לשימוש יעיל בניירת ולעתים קרובות שניהם זקוקים לאיזון, סנכרון ויצירת זרימת עבודה אפקטיבית. אם אתם כבר מדפיסים דבר מה, מובן מאליו שתעדיפו מהירות ואיכות גבוהות, קישוריות ותפעול פשוט. אך הדבר שאליו אתם אמורים לשאוף עוד יותר הוא יכולות הגנה ואבטחה מתקדמות שיגנו היטב על המידע שלכם.

קצב עבודה גבוה ופונקציות מתקדמות

דור מדפסות ה-X-series מציע ביצוע הדפסות מושלם כולל יכולות סריקה, צילום ופקסימיליה מתקדמות. הבונוס הענק של דגמים אלו, הוא יכולות האבטחה המשופרות שימנעו ניסיונות פריצה למכשירים וכן מפרט פעולות רחב שימנע חשיפה או שימוש בתכנים מסווגים וחשאיים כמו תוכניות עבודה, בריף השקת מוצר חדש, חוזה עסקי, נתוני רווח-הפסד, פרטי עובדים או לקוחות, רשימות תפוצה ועוד.

המדפסות פועלות בטכנולוגיית הזרקת דיו שחור או צבעוני ומציעות יכולת הדפסות מתקדמת. מדפסות MFC-J6947DW או MFC-J5945DW למשל, מציעות הדפסה ראשונה שעומדת על פחות מ-6 שניות ותפוקה של עד 6,000 דפים עם ביצועים גבוהים והתאמה לכל צרכי סביבת העבודה שאתם זקוקים להם. מי שזקוק גם להדפסת ניירת A3 ישמח לגלות שגם הדגם האלחוטי HL-J6000DW הוא בעל יכולות ההדפסה גבוהות ודף ראשון תוך 5 שניות, דבר זה יהפוך כל הדפסה למדויקת יותר, בשל האיכות המהירות וגם העמידות של מחסנית הדיו.

מדפסות הזרקת דיו

אבטחה עם הבטחה

אך מה שכמובן נחשב לדרישת העבודה התובענית ביותר מהמדפסת הוא הגנות האבטחה שהיא מספקת. כל הצהרה, תכנון ביצוע, חוזה או תוכן מסווג יכולים להפוך למזיקים בידיים הלא נכונות. בייחוד בתחום העסקי שבו מתקיימת היררכיית עובדים וגם תנועה דיגיטלית רבה, המדפסת שנמצאת בחלל פתוח ונגיש לידיים רבות יכולה להפוך לכלי נשק שיכשיל אתכם מול הספקים או היזמים, מול המתחרים וגם להיות מתומרנת לטובת סחטנות מטעם אחרים המפיצים את המידע שלכם או אוחזים בו ומונעים מכם לקבל אותו אם לא תענו לדרישות הכופר. חברות אבטחת מידע וסייבר רבות מבטיחות אי אילו הגנות יעילות מפני כל תקיפה או פריצה, אך אינן בהכרח מכילות נקודות אבטחה ייעודיות למדפסות. על כן במקומות שבהם ההגנה על המידע רלוונטית מכל, מומלץ להשתמש בסדרת המדפסות החדשה של X-series מבית brother.

יכולות האבטחה המתקדמות רלוונטיות לכל אחד מדגמי המדפסות בסדרה ומאפשרות לכם לקבל את ההחלטה באילו מהן להשתמש יותר או פחות. התכונות עצמן מובנות בכל אחד מהמכשירים ואין צורך לרכוש אותן בנפרד. כל פעולת אבטחה ניתנת לשליטה מהמחשב או הנייד האישיים שלכם או של עובדים ועמיתים מטעמכם, גם מבלי להימצא בשטח הפעילות של המדפסת.

אפשרויות האבטחה המתקדמות במדפסות X-series

brother מספקת תמיכת IPsec המגנה על המידע במדפסת, במקביל להפעלת אמצעי ההגנה שינעלו את המידע מפני כל צפייה או גישה אליו. בנוסף תוכלו לשתף קבצים ומסמכים בצורה מאובטחת על ידי הזנת סיסמה. גם המסמכים וגם הסיסמה יוצפנו בכל העברה דיגיטלית ויחייבו את המדפיסים להזין את הסיסמה שהוגדרה כדי להפיק את המסמכים הללו.

כמי שחושבת היטב ולעומק על מענה לכל צרכי סביבת העבודה, מספקת brother מנגנוני שליטה עצמיים, לפיהם תוכלו ליצור פרופילי אבטחה אישיים על ידי תוכנת Secure function lock 3.0 ולבחור הגדרות מסוימות שיופעלו לפי פרופיל מדפסת או פרופיל עובד, לייצר הגבלות הדפסה ברמות שונות, לקבל אליכם דו”חות שימוש והיקף ההדפסות ולהפוך את הפעולה לחסכונית ובשליטה מלאה. בנוסף, אם דרושה לכם הדפסת מסמכים רגישים, מסווגים או חסויים, תוכלו להשתמש בתוכנת האבטחה SecurPrint+ השומרת את ההדפסה עד לשחרורה פיזית באמצעות כרטיס NFC שיש להעביר בקורא הכרטיסים המובנה של המדפסת.

דור המדפסות מסדרת X-series מזמין אתכם לגלות עולם חדש ומתקדם שבו אפקטיביות ההדפסה ממלאת מקום מרכזי בארגון שלכם. תוכלו להתרשם מכל אחת ממדפסות הסדרה המוצגות באתר וליהנות משירות לקוחות ארצי זמין ואדיב לכל שאלה ורכישה ולקבל תמיכה טכנית בכל הפעלה.