מדפסת הזרקת דיו A3 לעסקים קטנים ובינוניים

סדרת X-series מבית brother – בלתי מנוצחת

סקירה מקצועית אובייקטיבית שפורסמה באתר IT PRO מוכיחה שוב: למדפסת בטכנולוגיית הדיו A3 MFC-J6945DW מסדרת X-series המתאימה לעסקים קטנים ובינוניים של brother אין מתחרות בעלויות השוטפות, באיכות ההדפסה, בתמיכה בענן ובפשטות ההתקנה.

מדפסות X-series מציעות פתרון הדפסה נגיש לעסקים קטנים ובינוניים בעלי תקציב מוגבל. דגם ה- MFC-J6945DW מוכיח ש-brother באה לנצח: מדפסת הזרקת דיו זו מציעה עסקה משתלמת ועלויות הפעלה אטרקטיביות, שוות ערך לעלויות של מדפסות הלייזר.

מחסניות דיו

MFC-J6945DW מגיעה עם מחסניות דיו סטנדרטיות של brother וכשהן מסתיימות, ניתן להחליפן במחסניות דיו עם תפוקה גבוהה במיוחד, המפחיתות את עלות ההדפסה לכל דף למינימום, בו שום מדפסת לייזר ברמת מחיר כזו מסוגלת לעמוד.

קישוריות

MFC-J6945DW מציעה קישוריות מצוינת עם תקשורת אלחוטית במהירות 10/100 ופרוטוקול 802.1X ,קישוריות  NFC, USB2, WiFi, AirPrint ותמיכה במגוון יישומים ניידים וספקי אחסון בענן.

Desktop tools

ההתקנה על הרשת הקווית במעבדה של IT PRO הייתה מהירה. המדפסת בדקה גם עדכוני קשוחה ושדרגה את עצמה. ה- Desktop tools של המדפסת כוללים:

  • ControlCenter4 (CC4) – כלי לניהול הסריקה
  • Windows iPrint&Scan workflow app אפליקציית מובייל לסריקה והדפסה
  • Nuance’s PaperPort 14 SE – תוכנת לניהול מסמכים

כמו כן, הבדיקה כללה שימוש באפליקציית iPrint & Scan iOS כדי לסרוק מסמכים ל- iPad, לעיין בחשבונות האחסון בענן ולבחור קבצים להדפסה.

אפשרויות בענן

Web Connect portal של brother סורק ישירות לענן בקלות רבה. כל שיש לעשות הוא לבחור מבין 8 ספקים נתמכים, להוסיף את פרטי החשבון ולהזין את הקוד הייחודי בן 11 הספרות שסופק בלוח המדפסת.

שירות  Secure Cloud Print מאפשר הדפסת קבצי PDF, OFFICE וקבצים גרפיים באמצעות דפדפן האינטרנט: מזינים את כתובת ID URL המוצגת במסך המגע הצבעוני, בוחרים קובץ מקומי, שולחים אותו ומזינים סיסמה בת 6 ספרות על מנת לשחר ולהדפיס את המסמך.

מדפסת הזרקת דיו

מהירות הדפסה

  • מהירות ההדפסה המוצהרת לדף A4 היא 22 דפים לדקה בשחור ו-20 דפים לדקה בצבע. את הביצועים הללו ניתן להשיג עם התקנה סטנדרטית של הדרייבר. הדפסה באיכות Fine mode תפיק 5 דפים בדקה והדפסה באיכות הגבוהה ביותר תספק 2.3 דפים לדקה.
  • בהדפסת צבע של חוברת 24 עמודים בתוכנת DTP קצב ההדפסה היה 17 דפים לדקה באיכות הדפסה סטנדרטית ו-2 דפים לדקה באיכות הגבוהה ביותר. הדפסת A3 באיכות סטנדרטית ארכה 22 שניות ובאיכות הגבוהה ביותר, 6 דקות. הדפסת תמונת צבע A4 על נייר “פוטו” מבריק ארכה 3 דקות ו-44 שניות.
  • הדפסה דו צדדית באיכות סטנדרטית של מסמך הכולל 22 דפים התבצעה בקצב של 13 דפים בדקה. העתקים של 10 דפים דו-צדדיים שהועתקו בסורק, הודפסו בקצב של 5 דפים בדקה ודפים חד צדדיים הודפסו בקצב של 13 דפים בדקה.

רמת רעש

רמת רעש ההדפסה במהלך הבדיקה המתבצעת במרחק של 1 מטר מהמדפסת הייתה סבירה: 66 דציבל בהדפסה ו- 68 דציבל בהעתקה.

איכות ההדפסה

איכות הטקסט תלויה במשקל הנייר וברזולוציה. נייר במשקל gsm 75 גרם חשף ריחות משמעותיים ואבק על פונטים קטנים מ-12 נקודות. בהדפסה באיכות הטובה ביותר ובנייר gsm 100 התוצאות היו טובות יותר. בבדיקות שנערכו, הדפסת הצבע לא סבלה מבעיות אלו. תמונות וכרזות A3 במצב ההדפסה האיכותי ביותר הציגו רמות פירוט גבוהות ביותר. הצבעים בולטים וחזקים ואילו שטחים שהודפסו בצבע בודד, כגון שמיים, היו חלקים כמשי וללא כל סימנים.

גישה ואבטחה

פקדי הגישה של המדפסת נוחים למדי. יכולת נעילת האבטחה של המדפסת מממשק האינטרנט שלה מאפשר למנהל להחליט מי יכול להדפיס בצבע, לסרוק ולהעתיק. יכולת זו מקושרת לתכונת אימות המשתמש בדרייבר שיכול לשמש גם להגנת קוד ספרתי להדפסת מסמכים מסווגים.

המסקנות של עורכי IT PRO:

“בלתי מנוצחת”!

איכות ההדפסה הגבוהה, הצבעוניות המשובחת, התמיכה המצוינת בענן ועלויות השימוש הנמוכות להפליא שמציעה מדפסת MFC-J6945DW של brother הופכות אותה לחלופה הטובה ביותר עבור עסקים קטנים ובינוניים שזקוקים להדפסת צבע A3 במחיר סביר.