מדפסת מדבקות QL-800

מדפסות מדבקה: בשורה טכנולוגית לעסקים ומשרדים

לא בטוח ששמתם לב לזה קודם, אבל מדבקות נמצאות סביבכם בכל תחום ולא רק בעולם היצירה. הן אמנם מקשטות בדרך קבע מוצרי מדף עם המחיר המעודכן, אבל גם משרדים, עסקים קטנים מהבית ואפילו חשמלאים משתמשים המון במדבקות ותוויות בצורות ובגדלים שונים. תיוג נכון של עמדות הג”ס כמו מטפים, לוחות חשמל ופתחי מיזוג אוויר למשל, יוכל לעזור לבעלי המקצוע להתמצא, לאתר ולתעד את מקום התיקון או התקלה בצורה מהירה. לקוחות הקונדיטוריה יוכלו לרכוש מארז עם תווית יפה, ממותגת ומעוצבת. גם משרד רואי החשבון יוכל להעניק תווית ממוספרת לכל תיק לקוח, כדי שיהיה נוח יותר לשלוף אותו לקראת הפגישה.

אז כיצד מפיקים תוויות מדבקה בצורה יעילה, אסתטית וכמובן מהירה ללא התעסקות ידנית? בעזרת מדפסות מדבקה שהופכות אט אט לחלק בלתי נפרד מהשולחן המשרדי, המיתוג העסקי, המפעל והשגרה היומית של ענפי הלוגיסטיקה, הבטיחות, האפסנאות והייצור.

התאמה אישית למגוון צרכים עסקיים

כאשר רוב האנשים חושבים על מדפסות מדבקה, הם מדמיינים מכשיר גדול ומסורבל שמפיק מסמך A4 המחולק למדבקות . ולמרות שעדיין ניתן להשיג את אלה בחנויות מכשירי הכתיבה המיתולוגיות, בשלב זה הם כבר נחשבים לטכנולוגיה של אתמול.

כיום, מדפסות מדבקה הן מכשיר אלחוטי קל וקומפקטי שבשלביו הראשונים דמה למכשיר סליקה קטן, רק שבמקום להפיק קבלה לחתימה, הופקה מדבקה. עם הזמן הפכו המדפסות לכאלה שפועלות בהרמוניה מוחלטת מול הסמארטפון, הנייח והטאבלט, קלות לנשיאה בכף יד אחת  וכוללות התאמה למכשירי בדיקה ותפעול שונים או אפליקציה לעיצוב אישי וייחודי של המדבקה, הסגנון, הפונט והמלל ומפיקות אותה באמצעות קישוריות בלוטוס מכל מכשיר תוך שניות בלבד. כשהמטרה היא לספק מענה למגוון רחב של תחומים וצרכים, התאמה אישית הופכת לחלק בלתי נפרד מהטכנולוגיה.

מדפסות מדבקה

כיצד מדפסות מדבקה עובדות בשבילכם?

מדפסות המדבקה הן מוצר עמיד ופרקטי שמספק רב-תכליתיות לכל מטרה וצורך. מגוון מהדפסות הקיימות מאפשר לבעלי עסקים ומשרדים להוסיף תווית למוצרים בכל ענפי הצריכה: להדפיס מדבקות למשלוח, ברקודים, תווית הוראת שימוש על תרופות למשל, הפקת תוויות למסמכים (חומר מסווג למשל), הוראות שונות (שביר, אזהרה בפתיחה, תכולה בכמות מסוימת), תיוג מנות (ללא גלוטן, צמחוני, מידת עשייה) ועוד המון אפשרויות. אולי אתם זקוקים למדפסת שכוללת גלילים ברוחבים שונים, אולי לגליל אחד רציף עם חיתוך קבוע ששומר על גודל אחיד לכל התוויות. חלק מבעלי העסקים יזדקקו להדפסה על נייר וחלקם להדפסה על חומר אחר, בד או פלסטיק למשל. רוב המדפסות גם מגיעות עם סוללה מובנית שתתאים למי שנמצא בניידות קבועה וזקוק לפתרון אלחוטי בעוד שחלקן תומכות בסוללות ניתנות לחיבור USB. בנוסף, רוב המדפסות עובדות על בסיס תרמי, כאשר התווית מכילה את הצבע (ללא דיו במכשיר) שמשתחרר על בסיס החום התרמי במהלך היציאה מהמדפסת.

כוכבות על המדף: מדפסות המדבקה החדשניות של brother

חברת brother הייתה הראשונה לזהות את הצורך של המגזר העסקי בתוויות מדבקה. דורות וסדרות רבות של מכשירים, פיתוח ומחקר מול רבבות תחומים יצרו טכנולוגיה מובילה, פשוטה ונוחה לשימוש, עד כדי מצב שבו כל בית עסק יוכל למצוא בו שימושים מדויקים לצרכיו, אפילו במגזר הפרטי. כיום brother מציעה דגמי מדפסות מדבקה בשלוש סדרות דגל – מביתי ועד תעשייתי בהיקף רחב. לאחרונה השיקה החברה גם בשורה לגבי יכולת הדפסה בצבע על המדבקה, שיוכל להגיע בשחור או אדום במקום השחור הסטנדרטי.

סדרת P-Touch כוללת דגמי מדפסות כף יד ושולחניות קלות מאוד לנשיאה כך שתוכלו להשתמש בהן ממכשירים ומקומות שונים. התוצר מקצועי וברלוזוציה גבוהה, מאפשר יצירה ועיצוב של טקסטים, גרפיקות, מסגרות ולוגואים ברוחב משתנה.

סדרת QL המקצועית מכוונת לבתי עסק, חברות ובעלי מקצוע שזקוקים לעיצוב פשוט והדפסה מהירה, אך גם לגדלים מגוונים, יצירת ברקודים והתממשקות לתוכנות של חברות יצור ושילוח מוכרות (אמזון למשל). בסדרה זו קיימת גם הטכנולוגיה הייחודית לבחירת נייר אדום או שחור, מה שיוכל להפוך את המדבקה לבולטת וממותגת יותר בהתאם לצרכי החברה או בית העסק.

סדרת TD מציעה מדפסות מדבקה לצרכים תעשייתיים מגוונים המשלבות בין הביצוע השולחני הפרקטי לבין יצירת תוויות מידע או אינפורמציה רלוונטיות למחסנים, מרכזים לוגיסטיים, רשתות קמעונאיות ועוד ובכמות גדולה.

מדפסות מדבקה

כיצד לבחור את המדפסת המתאימה?

הבחירה במדפסת מדבקה לעסק היא נגזרת של הצורך ואופן השימוש. היא תוכל להפיק מדבקה או מספר מדבקות, תוויות ברוחב משתנה ועיצוב מתאים ששומר על האחידות והסגנון. חשבו על אופן השימוש, היכן וכיצד תשתמשו בה. לאילו חיבורים אתם זקוקים? מיהו לקוח הקצה שאמור להשתמש במידע? כיצד היא תשרת אתכם ותקל עליכם בזמן העבודה?

באתר של חברת brother תמצאו עשרות דגמים מומלצים שמתאימים למגוון רחב של בתי עסק, חברות, מפעלים, בעלי מקצוע וצרכנים פרטיים. כל מדפסת מכילה תמיכת בלוטוס ו-WI-FI, אפליקציה ייחודית לעיצוב המדבקה, תוצר ברזולוציה גבוהה ויכולת הדפסה מהירה במיוחד. לכם רק נותר לבחור את זו שתהפוך את סביבת העבודה שלכם לנוחה, אפקטיבית ומשודרגת.