מדפסות עסקיות

פתרונות ההדפסה העסקית והביתית של brother דורגו במקום הראשון ע”י קוראי PC Magazine ונבחרו כמותג הטוב ביותר לשנת 2020, הן בקטגוריית המדפסות העסקיות והן בקטגוריית המדפסות הביתיות.

 

זאת השנה השמינית בה brother ממוקמת בצמרת הטבלה של PC Magazine אך השנה, הציון שניתן למדפסות הביתיות של brother טיפס ל-71 – שיא חדש עבור יצרנים בקטגוריה. כמו כן, החברה השיגה את הדירוג הגבוה ביותר בקטגוריית המדפסות העסקיות עם 51 נקודות. ציונים גבוהים אלו משקפים את הסבירות בה קוראי המגזין יהיו מוכנים להמליץ על המותג brother לידיד או לעמית. בטבלת התוצאות נכתב: “brother, ללא ספק, הוא יצרן המדפסות המדובר ביותר והמומלץ ביותר ע”י קוראי PC Mag”

 

אנו מאוד גאים להיבחר כמותג הטוב ביותר בתחום ההדפסה הביתית והעסקי, ע”י מגזין מקצועי מוביל ומוערך ולהיות חלק מהמותגים העולמיים המובילים: Microsoft שהוצבה בראש קטגוריית המחשבים הניידים, Apple שמובילה תחום הטאבלטים והמחשבים הנייחים ו-Google שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בתחום הטלפונים החכמים.

בחירה זו משקפת את הצלחת המסע שעשינו במהלך השנים האחרונות, לשיפור מגוון הפתרונות שלנו לקהל העסקי בכל הנוגע לאמינות, אבטחה ויעילות ולפיתוח מוצרים מהשורה הראשונה למשרדים ביתיים.

 

אחד הערכים החשובים בפעילות העסקית ובמוצרים שלנו הוא הקיימות ואנחנו מכירים בכך שנושא זה מקבל חשיבות גבוהה יותר בשיקולי הבחירה של מוצר טכנולוגי בקרב הצרכנים. ההסמכה שקיבלנו בשנה שעברה לרמה אפסית של פסולת המועברת למזבלה או למטמנה, היא אחת מההסמכות הרבות שברשותנו, הממחישות יותר מכול את המחויבות שלנו לשמירת הסביבה.

 

צפה בכל הפרסים וההישגים של brother