כל פתרונות ההדפסה מבית brother לשגרת עבודה מרחוק

עבודה מהבית הפכה בשנים האחרונות לאופציית העסקה אידיאלית וחסכונית לארגונים רבים, אבל רק במשבר הקורונה היא זכתה להתייחסות רחבה במיוחד. במהלך התקופה גדלו משמעותית מערכי העבודה מהבית והם צפויים להמשיך ולהתרחב גם אחרי המשבר. ועם זאת, החיבור מרחוק טומן בחובו לא מעט אתגרים שאנשי ה-IT נדרשים לפתור, בעיקר מאחר והרשת הביתית לא ערוכה לעבודה שוטפת שמתבססת על מערכות חיצוניות.

במרכז האתגר עומדות בעיות שקשורות לאבטחת המידע של המשתמשים הללו, שנדרשים להמשיך לעבוד תוך שהם מקבלים גישה לכל מערכות הליבה של הארגון. בארגון עצמו קיימים מעגלי אבטחה יעילים הבודקים ומפלטרים כל תנועה פנימה והחוצה ממערכות המחשוב, אך במחשב הפשוט של העובד, קיימת במקרה הטוב מערכת ביתית פשוטה שלא תהיה מסוגלת להתמודד עם איומים או מתקפות מהותיות.

הדפסה מאובטחת מרחוק 

מומחי IT שמתמודדים כיום עם סביבת עבודה מרחוק, צריכים להביא בחשבון את כמות  העובדים המתחברים מרחוק  לארגון ולוודא שלכל אחד מהם חשבון נפרד, הרשאות מדויקות ואפשרות לבקרה על פעולות העובד. סביבת השרת-לקוח הסטנדרטית כמו Terminal server, Critix ואפליקציות WEB צריכות להתקיים כסדרן, כשהדרישה היא לספק למשתמשים ציוד מחשוב והדפסה מתאימים, כך שעבודתם תבוצע כהלכה תוך כדי עבודה בסביבה מוגנת, עם אבטחת מידע נאותה.

גם בימים של עבודה מרחוק, עובדים בכל רמות הארגון זקוקים להדפסה שוטפת של מסמכים, תוך שהם נסמכים על נתוני ההדפסה הרלוונטיים מהשרתים או המחשבים במקום עבודתם. כדי להעניק את הפתרונות המוצלחים ביותר לצרכי ההדפסה מרחוק, עובדת חברת brother בשיתוף פעולה עם בתי תוכנה ויצרניות אבטחה ויוצרת סביבת עבודה נקיה, בטוחה וחסרת דאגות.

היתרונות הייחודיים של brother לעובדי הארגון מרחוק:

בתקופה שבה בית העובד הופך למקום עבודתו, Brother הופכת לאמצעי והפתרון היעילים ביותר לארגון:

  • מרבית מדפסות הלייזר וחלק ממדפסות הדיו מסדרת ה-X, מציעות תמיכה מלאה בדרייברים PCL בגרסה 5 ו-6, הנתמכים ומאושרים לעבוד בסביבת Terminal serverו CITRIX ומספקים את היכולת להדפיס משרתים מרוחקים תחת פרוטוקול ההדפסה של מייקרוסופט, עם אפשרות להשתמש בפרוטוקול SSL לטובת הצפנת המידע.
  • מדפסות 4 ב-1 וכן הסורקים מבית brother, מאפשרים סריקה מוצפנת מרחוק תחת פרוטוקול TWAIN ודרייבר ISIS מוצפן.
  • אפליקציות ענן מובנות המאפשרות מגוון רחב של פעילויות לביצוע בפשטות ובקלות, ללא צורך בהתקנות מיוחדות.
  • סריקה קלה לאימייל ללא הגדרות מיוחדות, למעט כתובת המשלוח, ללא צורך בחיבור למחשב והתקנת תוכנה.
  • הדפסה ישירות מהענן ללא רכישת תוכנה מיוחדת או תשלום נוסף. כל שנדרש הוא רישום המכשיר באתר brother בקלות, קבלת כתובת מייל ייעודית וביצוע ההדפסה על ידי שליחת קובץ מסוג Word, Exel, PDF וכד’. הקובץ יודפס רק באמצעות קוד שיקבל העובד עצמו, ישירות למדפסת.
  • סריקה לדואר אלקטרוני או הסלולרי בקלות ובלחיצת כפתור בלבד.

מדפסות מומלצות לעבודה מהבית מבית brother

MFC-L2730DW

מדפסת משולבת לייזר שחור-לבן אלחוטית 4 ב-1, שתתאים לכל עסק ביתי או משרד קטן הזקוק ליכולות רב תכליתיות. תוכלו ליהנות ממהירות הדפסה גבוהה החוסכת זמן יקר, מאיכות הדפסה חדה ואיכותית, כאשר ניתן להדפיס ישירות גם מהסמארטפון או הטאבלט.

לפרטים נוספים

 

MFC-J5945DW

 

מדפסת הזרקת דיו צבעונית A3 אלחוטית 4 ב-1, אמינה, איכותית ומותאמת לדרישות עבודה תובעניות בכל סביבת עבודה.

לפרטים נוספים

 

MFC-L3750CDW

מדפסת LED לייזר משולבת 4 ב-1, צבעונית ואלחוטית. תתאים למגוון מטלות ומשימות הכרוכות בפעולות מערכתיות, לרבות הדפסה דו-צדדית אוטומטית החוסכת בנייר, מהירות הדפסה של עד 24 דפים בדקה ותצורה קומפקטית, שתתאים לפינות עבודה קטנות וביתיות.

לפרטים נוספים

 

brother תמיד לצידכם!

אם יש לכם שאלות או שתרצו לקבל מאיתנו מידע נוסף, נשמח לייעץ לכם באופן מקצועי ולספק תמיכה, פתרונות ואמצעים מתאימים לכל צורך ודרישה שהארגון מעלה בפניכם.