איך בוחרים מדפסת מומלצת בשנת 2021?

בעקבות משבר הקורונה, עבודה מהבית הפכה לאופציית העסקה אידיאלית עבור ארגונים רבים. במהלך תקופה זו עקב הסגרים בארץ ובעולם בכלל, גדל משמעותית מערך העבודה מהבית וסביר להניח שגם לאחר שהמגיפה תהיה מאחורינו, ארגונים רבים ימשיכו בשגרה של עבודה מהבית.

יחד עם זאת, העולם לא מפסיק להתקדם מבחינה טכנולוגית. הטכנולוגיה נמצאת סביבנו בכל מקום ובכל התחומים והיא כמובן לא נחה על זרי הדפנה גם בכל מה שקשור לניהול המשימות היומי שלנו, בייחוד בשגרת עבודה מהבית. לכן, פיתוח של פתרונות דיגיטליים הפך מוצרים רבים אשר תומכים בעבודה אפקטיבית מהבית לחשובים יותר מבעבר. טכנולוגיה המאפשרת לנו לשלוט בסביבה רבת משימות (המולטי-טאסקית) שאנחנו מתפעלים בשוטף, כאשר המדפסות הן חלק בלתי נפרד ממנה.

זמן להכיר את הדרכים לבחור לעצמכם מדפסת מומלצת לשנת 2021:

התייעלות בתפוקה, בקצב ההדפסות ובאפשרויות השימוש

“תבחרו עבודה, תבחרו קריירה” מטיח בנו מונולוג הפתיחה של “טריינספוטינג”, אחד מסרטי הפולחן המפורסמים ביותר מהניינטיז. סרט שנוצר בתקופה שבה סביר להניח, שמאחורי כל קרייריסט טרי בחליפה ועניבה עמדה מדפסת שעזרה לו לנהל את הפקת המסמכים שהוא נדרש לה. עד לעידן הממוחשב, אנשים נדרשו להפיק, לתייג ולשלוף מסמכים באופן פיזי. אלא שכיום רוב השימוש במסמכים הוסב לתוך המסך ולכן נדרשו גם המדפסות להתקדם לעולם חדש ולהתייעל משמעותית.

חברת brother שזיהתה עוד בתחילת המאה הנוכחית את הכיוון שאליו נושבת הרוח, הייתה מהראשונות להשיק מדפסת רב תכליתית הכוללת סריקה, אחסון והפקת מסמכים מבלי לעזוב לרגע את המסך. הדבר חוסך זמן ומקום, מקצר תהליכים שנוגעים לשימוש במסמכים אישיים ומאיץ את תהליכי הדיגיטציה המתפתחים במקומות עבודה.  

בחירה במדפסת עם סל יכולות רחב

כיום מתמקדים ב-brother בפתרונות טכנולוגיים שעונים על צרכי הדפסה מורכבים. כולנו זוכרים את טקס החלפת הטונרים וההפקה האיטית של המסמך בצבע מלא, את התיוק הפדנטי של הניירת ומעל לכל את עלות ההדפסות בטווח הארוך. קצב ההדפסה שולש מאז וכיום כל מדפסת מסוגלת להפיק עשרות דפים לדקה, לצד אפשרויות כמו רכישת מדפסת לייזר משולבת 4 ב-1 הכוללת הדפסה, העתקה, סריקה ופקסימיליה תוך שימור הרזולוציה המקורית וללא פגיעה ברמות הצבעים המדויקות של המסמך.

מדברים בנתונים

כדי להבטיח שהמדפסת אכן עונה על כל צרכי העסק, מתבצע מעקב שוטף אחרי כל עבודות ההדפסה, כמות ההדפסות ומאפייניהן, מבלי שמישהו צריך לעקוב אחרי הפעולות עצמן. תוכנות ההדפסה המובנות בכל מדפסת, מספקות נתונים ומיפוי מדויקים להיקף עבודות ההדפסה המבוצעות ומגישות ניתוחים שמסייעים למקום העבודה לשלוט בנעשה בו. בתקופה שבה עסקים רבים נאבקים כדי לשרוד כלכלית, הופכים הניתוח והפקת דו”ח הנתונים לכלים החיוניים ביותר בבית העסק, ומשפיעים לטובה על ההוצאות והפעולות המבוצעות מטעם העובדים.

על אחסון, אבטחת מידע ואפיונים

עידן המידע שאנחנו חיים בו לא משאיר מקום למידע גלוי על השולחן ולכן מקפידות חברות ההדפסה השונות ובראשן brother, לפתח פיצ’רים מתקדמים הכוללים חיבור לענן, יכולות סריקה ועיצוב מסמכים מהנייד וכמובן אבטחת מידע חזקה שתמנע כל דליפה או פריצות לתוך מאגרי המידע. ועם זאת, מערכת גנרית שתשולב בארגון שאופי ההתנהלות שלו שונה משל היתר, עשוי למצוא את עצמו בתהליכים לא נוחים, שלא משתלבים יד ביד עם הצרכים המדויקים של אותה חברה. לכן brother לא מסתפקת רק בהבניה של אותם פיצ’רים, אלא בוחנת מקרוב את הצרכים המדויקים בכל אחד מענפי המשק: בריאות, היי-טק, שיווק, מוסדות חינוך, עסקים קמעונאיים, גופים פיננסיים, אחזקה ועוד. לכל עולם תוכן יש כעת את האופציה לרכוש מדפסת “בתפירה אישית”, שנוצרה תוך התעמקות בארגונים דומים בתוך כל ענף, כך שהחברות הפועלות בו יוכלו לנהל את עצמן באופן שקול, מדויק ואיכותי.

אתם מוזמנים לצפות בדגמי המדפסות של brother ולהתרשם מהאיכות, הביצוע וכמובן שלל הפתרונות שמבטיחים ארגון ושליטה בכל פרמטר.  

MFC-L5750DW
מדפסת לייזר שחור-לבן אלחוטית

הדפיסו, סרקו, העתיקו ושגרו פקס ביעילות רבה. מדפסת לייזר מהירה ויעילה אשר עונה בשלמות על כל צורכי הסביבה העסקית שלך

לפרטים נוספים

HL-L8260CDW
מדפסת לייזר צבעונית אלחוטית

מדפסת צבע אלחוטית להדפסה קלה, תוך שיפור היעילות והפרודוקטיביות של העסק.

לפרטים נוספים

‎MFC-L2710DW
לייזר שחור לבן משולבת 4 ב–1

הדפסה, העתקה, סריקה ופקס – מדפסת עם קישוריות אלחוטית שתוכננה לשימוש ביתי ומשרדי

לפרטים נוספים

מדפסת מדבקות PTP710BT

מדפסת מדבקות מעוצבת וקומפקטית, פותחת בפניכם אינספור אפשרויות להדפסת מדבקות למגוון שימושים משרדיים.
עצבו מדבקות במחשב האישי שלכם, ושלבו בהם בקלות תמונות, לוגו, ברקודים, מסגרות וסמלים מיוחדים.

לפרטים נוספים