איך לבחור סורק

איך לבחור סורק שמתאים לכם?

סורקים מסמכים, תמונות או כרטיסי ביקור, בבית, במשרד או בשטח? ב-brother תמצאו מגוון סורקים ייעודים שנחשבים לטובים בתחומם. מענה על 5 השאלות הבאות יאפשר לכם לבחור את הסורק המתאים ביותר לצרכים שלכם.

brother מעמידה לרשותכם מגוון סורקים למשימות משרדיות וביתיות, מסוגים ובגדלים שונים. לכן, לפני שאתם בוחרים את הסורק שלכם, הכירו את האפשרויות העומדות לרשותכם, הגדירו את אופי הפריטים שעליכם לסרוק ותיהנו מרכישה מושכלת של סורק שיהווה פתרון לדרישות ולמשימות שלכם.

1. החיסכון בנייר חשוב לכם? ◄ סריקה דו-צדדית (דופלקס)

לסורקים של brother יכולת לסרוק את שני צדי המסמך בו זמנית וכך הם תורמים לניצולת גבוהה יותר של נייר ההדפסה ולחיסכון משמעותי בצריכת הנייר בבית או במשרד. ומכיוון שהסורקים סורקים את שני צידי הנייר במהלך יחיד, תוכלו לייעל את הסיקה, למנוע טעויות ולחסוך זמן סריקה יקר.

2. סורקים מסמכים רבים? ◄ מזין מסמכים אוטומטי ADF

אם המשימות שלכם מחייבות סריקה של מסמכים רבים על בסיס קבוע, סורק brother עם מזין נייר ישפר את איכות חייכם. מזין הנייר, יחד עם מנגנוני הטיפול בנייר המתקדמים של Brother והחיישנים לזיהוי הזנה כפולה של דפים, יחסכו מכם את הטרחה בהצבת דף בודד בכל סריקה וחזרה על התהליך אינספור פעמים תוך בקרה ומניעט טעויות של הזנות כפולות וחוסרי מסמכים.

3. צריכים סריקה איכותית? ◄ רזולוציית סריקה גבוהה

אם אתם מדפיסים מסמכים פשוטים המכילים טקסט בלבד, תוכלו להסתפק בהדפסה ברזולוציה נמוכה של dpi 200 וסורקים המציעים רזולוציה של dpi 300 יספיקו לכל מסמך. הסורקים של brother תומכים ברזולוציה של dpi 600 ומעלה והם מתאימים גם לסריקת מסמכים וגם לסריקה איכותית של תמונות. אם אתם זקוקים לסריקה של מקור שמיועד להדפסה במידות גדולות וברצונכם לראות את הפרטים הקטנים ביותר, התמקדו בסורקים המציעים רזולוציה של 1200 dpi ומעלה.

4. רוצים לסרוק לאמצעי מדיה שונים? ◄ תוכנת סריקה מתקדמת וממשק ידידותי

הסורקים של brother כוללים תוכנת סריקה וממשקי רשת מובנים בתוך הסורק ואילו מסכי המגע הידידותיים מאפשרים לכם לסרוק את המסמכים להתקן USB, לדוא”ל ולענן או לספריה נבחרת ברשת וכל זה עם כרטיס רשת מובנה ובמהירות של עד 1000mb/s.

5. סורקים גם מחוץ למשרד? סורקים ניידים

הסורקים הניידים של brother נכנסים בקלות לתיק הלפטופ ומאפשרים לכם ליהנות מסריקה איכותית, בכל מקום בו אתם נמצאים.

נבחרת הסורקים של brother לשנת 2021

  ADS2800W ADS2400N ADS2200
תצורה שולחני קומפקטי שולחני קומפקטי שולחני
ייעוד סריקה משרדית
לצורך דיגיטציה
סריקה משרדית
לצורך דיגיטציה
סריקה משרדית
רזולוציה dpi עד 1200 dpi עד 1200 dpi עד 1200
מסך מגע V    
מזין מסמכים אוטומטי V V V
סריקת דפים יומית 3000 3000 1000
סריקה דו צדדית V V V
אתרנט וקישוריות USB 2.0 V
סריקה למחשב ולהתקן USB
V
כרטיס רשת וסריקה ברשת
V
סריקה לענן, רשת, וסריקה לשרת דוא”ל
קישוריות אלחוטית  V V  
תכונות עיבוד תמונה מתקדמות V    
חבילות תוכנות פרימיום V V V