MFC-J4540DWXLהשותפה האידאלית לעסק שלך

 

זו לא רק עוד מדפסת דיו עם מבחר גדול של הפונקציות החשובות (הדפסה בטוחה, העתקה, סריקה, פקס). כי ה-MFC-J4540DWXL מביאה את יכולות ההדפסה המתקדמות ישירות אל המשרד, הסטודיו או המרפאה שלכם, כשותפה עסקית שתוכננה במיוחד כדי לספק לכם יותר תפוקה בפחות מאמץ, פחות זמן המתנה ופחות עלויות תחזוקה.

אז אתם מוזמנים להכיר את MFC-J4540DWXL מדפסת דיו צבעונית, אלחוטית.

מדפסת רב-תכליתית, ‎ 4 ב- 1, הנותנת מענה מצוין לכל צרכי ההדפסה שלכם – במכשיר אחד.

איכות, מהירות ופרודוקטיביות גבוהה

עם הדפסה איכותית בצבעים חיים, קצב הדפסה וסריקה מרשים, וחווית משתמש נוחה במיוחד דרך ניווט במסך מגע או בשליטה מרחוק, ה- MFC-J4540DWXL מאפשרת לכם ליהנות מעבודה רציפה ופרודוקטיבית במינימום עלויות ומינימום טרחה על החלפות דיו והזנות נייר.

לעבוד בקלות מכל מקום

כן, גם אם אתם לא נמצאים בקרבת שולחן העבודה או המדפסת, בעזרת ה- MFC-J4540DWXL תוכלו לעבוד בנוחות וביעילות, מכל מקום, ישירות מהנייד או הטאבלט.
ל- MFC-J4540DWXL יש קישוריות אלחוטית ב- Wi-Fi או NFC, שתאפשר לכם להדפיס ולסרוק מסמכים בקלות, מכל מכשיר ומכל מרחק, לרבות שליפה ואחסון בשירותי הענן של Google Drive™ ,Dropbox ו- OneDrive.

יתרה מזאת, למדפסת יש טכנולוגית סריקה מהירה בצבע ובשחור -לבן, מגש נייר נוסף, ומד דיו שאותו תוכלו לבקר, דרך מסך ה- LCD או האפליקציה של הנייד. יתרונות אלו נותנים לכם יותר שליטה על זמינות הנייר והדיו, חוסכים לכם זמן ומשפרים משמעותית את זרימת העבודה, בעסקים שעובדים בריבוי משימות, ומכמה יעדים מרוחקים, בו זמנית.

חיסכון בעלויות, בטרחה ובמקום

כדי לחסוך בעלויות התחזוקה השוטפות, ה- MFC-J4540DWXL מצוידת בראשי הדפסה עמידים ומחסניות דיו מתקדמות וחסכוניות בעלות תפוקה גבוהה, שיתנו לכם יותר הדפסות בפחות עלויות, ובמינימום טרחה, וכל זאת בגודל קומפקטי המותאם לממדי המשרד הקטן.
בנוסף, למדפסת יכולת להדפסה דו צדדית, החוסכת בעלויות הנייר ומצמצמת את הפגיעה בסביבה.

תכונות עיקריות:

• הדפסה, העתקה, סריקה ופקס
מחסניות דיו כלולות במכשיר לתפוקה של עד 6,000 דפים בשחור ו–5,000 דפים בצבע
• קישוריות WiFi וNFC לתפעול ובקרה מרחוק
• קיבולת נייר עצומה של עד 400 גיליונות
• מזין מסמכים אוטומטי בקיבולת של עד 20 דפים
• אפליקציה ייחודית לניהול המכשיר, הדפסה וסריקה מכל מכשיר נייד

למציאת משווק מורשה, לחצו כאן