היום כבר אפשר: כל המידע על הדפסה וסריקה מהסמארטפון

חוץ מלחמם אוכל במיקרוגל, הסמארטפון שלנו יודע לעשות כמעט הכל. תוך כמעט שני עשורים הוא הפך ממלווה צמוד וחברותי לעוזר אישי מקצועי ממש – משווה מחירים, מעצב את אלבומי התמונות, מתמזג עם החדשות והעדכונים מכל פינה ברשת, מרעיף בתזכורות ונוטיפיקציות וכעת אפילו יכול להדפיס בשבילכם מסמכים שרק תצטרכו לאסוף מהמדפסת הקרובה.

ההדפסה לא מתה – היא מתייעלת

אם בוחנים את ההתנהלות והצרכים של העולם העסקי מקרוב, מגלים שהצורך במדפסות מעולם לא השתנה. אמנם הטכנולוגיה השתפרה ורוב המידע נמסר וירטואלית, מה שאולי היה עשוי לערער על אריכות ימיה של המדפסת, אך רוב העסקים והחברות עדיין זקוקים לדרך שבה יוכלו ליצור מסמכים פיזיים מגוונים כדי לנוע קדימה ולשמור על שגרת החיים העסקית: חוברות הדרכה לעובדים, חוזרים, חוזים, מסרים שיווקיים, תכניות עבודה, מידע ללקוחות, נתונים פנימיים ועוד. תוצרי דפוס שרלוונטיים לכל ענף קיים במשק ועדיין קשה  להסתדר בלעדיהם.

הדפסות דרך הסמארטפון נשענות על הזיכרון של הנייד שלנו. אנחנו מאחסנים בו כמות עצומה של מסמכים ותמונות ומשתמשים בו בעבודה לשליחת מיילים, צפייה בנתונים, מסמכים חשובים וכד’. אז מה קורה כאשר צריך להדפיס אחד מהם? בעבר נאלצנו לחלץ אותם מהנייד ולהעלות למחשב, מה שגזל זמן יקר מאוד מיום העבודה. (מבוססת רשת) בסביבה: אתם תבחרו את המדפסת הרלוונטית מתוך רשימת ההצעות שהאפליקציה תאסוף ואז תוכלו לשגר את המסמך להדפסה ולחסוך הרבה מאוד זמן.

ועוד סוגיית חיסכון חשובה היא בהוצאות העסקיות: העובדים לא צריכים להתעסק בפעולה איטית ומורכבת, בייחוד לאור העובדה שלכל אחד מהם יש ביד סמארטפון חדיש ומהיר.

הדפסה וסריקה מהסמארטפון

מדפיסים וסורקים מהנייד בשניות

חברת brother העולמית שמתמקדת בפתרונות הדפסה איכותיים בבתי עסק, מציעה מגוון רחב של מדפסות לייזר והזרקת דיו אלחוטיות שיוכלו להדפיס כל מסמך שנשלח אליהן מהנייד במהירות וברזולוציה איכותית מאוד. חלק מהדגמים כמו HL-L8260CDW ו- MFC-L8690CDW מציעים הדפסות צבע ברמה גבוהה עם אפשרויות תפעול טובות מתוך הענן. ככלל שומרות מדפסות החברה על מראה חדשני ואלגנטי עם מסכי מגע מובנים, פונקציות ידידותיות לתפעול ואפקטיביות בשליטה על צריכת הטונר, כך שלא יהיה צורך להחליף אותו בתדירות גבוהה גם לאחר הדפסות רבות. בין מוצרי החברה הרבים קיימות גם מדפסות אלחוטיות לדפי A3, מדפסות קטנות ויעילות לשימוש ביתי, יכולות הדפסה דו-צדדיות, תפוקת הדפסה גבוהה (הפקת מסמכים תוך 6 שניות או פחות בכל המדפסות) והזנה של 500-750 דפים.

ומה עושים עם הפרוטוקול שהביא עורך הדין של המשרד מבית המשפט, החוזה החדש שנחתם מול הלקוח ודו”ח המהירות שהעובד קיבל וצריך לטפל בו בזריזות? עסקים שעובדים עם הרבה ניירת וגם אלה שמעוניינים לחסוך אותה זקוקים גם לשירותי סריקה מובילים כך שהמסמכים יעלו במהירות לשרת המחשוב בבית העסק. המדפסות האלחוטיות של brother מכילות גם פונקציות סריקה יעילות שיוכלו לשלוח כל מסמך שחור-לבן או צבעוני ישירות לנייד. סריקה מהמדפסת לנייד נחשבת לאחד השירותים הנחוצים ביותר בסביבות עבודה וככל שהיא פרקטית ומהירה יותר, כך העסק יכול להסיר מעצמו את עול ההתעסקות בניירת, האחסון שלה והטיפול הארוך בשיבוץ הקבצים לתיקייה המתאימה.

סריקה מהסמארטפון

אל דאגה, יש אבטחה

היכולת להדפיס ולסרוק מסמכים מהנייד היא הרבה מעבר לפעולה נוחה בלבד. היא חוסכת זמן ומייעלת את מערך העבודה הקיים, שומרת על ארגון בסביבת העבודה והופכת את הארגון לחדשני ומתוחכם יותר מבחינת תנאי הנגישות וחילוף המידע האלקטרוני שמועבר בו. יחד עם זאת, כל פעולה שכוללת אמצעים אלחוטיים עם קישוריות ענן כלשהי נמצאת בסיכון גבוה מבחינת אבטחת המידע שלה. האקרים לא יתקשו לחדור אל המדפסת ככלי המידע הארגוני המרכזי ביותר בעסק, לשבש פעולות, לגנוב מידע ולגרום לכשלים איומים בזרימת המסמכים המקוונת כל עוד אין הגנה יעילה. כדי להתגבר על הבעיה, פיתחו ב-brother אמצעי סייבר חזקים במיוחד שיושמו במספר תוכנות אבטחה המגיעות באופן מובנה בתוך כל מדפסת, ללא הצורך לרכוש אותן באופן נפרד. מאחר שלא ניתן לשלוט באבטחת המידע האישית שנמצאת בסמארטפון של עובדי הארגון (למעט במקומות עבודה ביטחוניים שבהם הרשת האלחוטית מוצפנת), הדרך היחידה להגן על מידע קריטי מפני זליגה, חדירה ואפילו טעויות אנוש היא להגן על מה שמתחולל בתוך המדפסת ועל התקשורת שלה עם הסלולריים. תוכנות אלה יודעות לנטר פעולות מפוקפקות ולהתריע עליהן למנהל המערכת, לשלוח הודעות בקרה ולנהל מעקבים מורכבים כדי להבטיח זרימת מידע חלקה ונטולת דאגות. התוכנה ניתנת לשליטה עצמית של בעל העסק או ממונה האבטחה מטעמו כך שיוכל להגדיר את מאפייני המסמכים, להצפין אותם, לחסום הדפסות בקרב עובדים מסוימים ולשלוט בכמות ההדפסות שלהם בהתאם לצרכיו האישיים.

אילו אפליקציות קיימות להדפסה מהנייד?

אפליקציות התפעול להדפסה וסריקה מהנייד מתאימות גם לאנשים ללא רקע טכנולוגי, ידידותיות וברורות לכל משתמש ואינן מצריכות הקלדת סיסמה. כולן עד האחרונה תומכות במכשירי אפל ואנדרואיד כאשר חלק מהן כמו brother iPrint&Scan, Brother Print Service Plugin ו-iPrint&Label החינמית מבית Brother שפותחו בבלעדיות בחברה משרתות כיום גם ציי מדפסות של חברות אחרות.

בנוסף, יכולים המשתמשים בארגון להשתמש בשירותי Google Cloud על מנת להדפיס מכל מקום באמצעות מדפסת brother ניידת שמשויכת לחשבון הגוגל האישי של העובד או הבעלים בעסק. אפליקציית Cable Label App שפותחה בבלעדיות לבעלי מקצוע הפועלים בשטח (בשימוש חינמי) מאפשרת להדפיס תוך שניות כמות גדולה של תוויות סימון למכשירים וכבלים מתוך הנייד למדפסת המחוברת לרשת האלחוטית והאפליקציה print-scan-nfc-connectivity תאפשר לכם להדפיס ישירות גם מתוך אתרי המדיה החברתית.

הדפסה מהסמארטפון