מגזין הטכנולוגיה היוקרתי בבריטניה בחר להעניק גם השנה את פרס מותג המדפסות המצטיין (Printer Brand award) לחברת brother, ענקית פתרונות ההדפסה המתקדמים שמציעה דור מדפסות חדשני ואפקטיבי לסביבות עבודה מגוונות.

הציון הכולל שהשיגה brother עומד על 87% ובכך גבר על מותגים רבים ופופולריים וביניהם חברת HP, בפער של 6% בקטגוריית התמורה-עלות. שופטי התחרות שיבחו במהלך טקס הפרסים שהתקיים באוקטובר השנה (2019) את חברת brother על הישגיה הרבים וביניהם הגברת הרף הממוצע בענף המדפסות בנוגע לשביעות רצון הלקוחות במהלך חוויית הקנייה.

 

טקס הפרסים השנתי של מגזין הטכנולוגיה PC Pro וקביעת המצטיינים לאותה שנה נקבעים על פי תוצאות סקר מקיף הנערך אחת לשלושה חודשים ובו מתבקשים קוראי המגזין לדרג כל אחד מהמוצרים והשירותים שפורסמו בו לאורך השנה החולפת במגוון קטגוריות, המתייחסות לסוגיות כמו איכות המוצר ואמינות השירות לצרכן.

ציון איכות ההדפסה שזכתה לו brother עומד על 90% כבר שנה שנייה ברציפות ולמעשה מהווה ראיה לכך שדירוגי החברה נותרו גבוהים מאוד גם בקטגוריות נוספות לרבות אמינות המוצר (88%), מהירות המדפסת (86%) ושירות הלקוחות לרבות תמיכה טכנית (73%), לעומת יתר המתחרות בתחרות שהגיעו להישגים סביב 50%-60%.

 

ההצלחה התרחשה בעקבות ביקורות נלהבות רבות במגזין על שלושה ממוצרי החברה:

MFC-J5330DW – מדפסת הזרקת דיו מתקדמת.

HL-L3270CDW – מדפסת לייזר צבעוני בפיתוח טכנולוגי ייחודי.

MFC-L3750CDW – מדפסת משולבת 4 ב-1.

 

ראש מחלקת ניהול המוצר בחברת brother UK, אנדי ג’ונסון אמר לאחר הזכייה: “אנו מתגאים בכך שבאפשרותנו להציע לכלל לקוחותינו פתרונות איכותיים ואמינים במחיר הנכון. הציונים הדומיננטיים הללו, שמציבים אותנו מעל לכל תוצאה אחרת בתחרות הם ראיה למסירות בקרב עובדנו ושותפינו לשרשרת האספקה, המגישים לשוק מוצרים מעולים ושירות לקוחות איכותי. הזכייה שלנו בפרס הזה חושפת שאנו באמת מגשימים את המוטו שלנו – At Your Side (“לצידך”) ומציבים את המשתמשים לנגד עינינו שוב ושוב, על ידי תכנון פתרונות שיענו על צרכיהם.”