למי מיועדת מדפסת ניידת קטנה

 עבור מי מתאימה מדפסת ניידת קטנה?

7 מגזרים (ועוד) שבהם מדפסת ניידת קטנה היא בעלת ברית נחוצה.

עבור מי מתאימה מדפסת ניידת קטנה

כיום, חברות מחפשות פתרונות על מנת לעלות את רמת היעילות של העובדים שלהן, על ידי הפיכת כוח העבודה לגמיש ויעיל יותר.

מדפסות ניידות של brother מאפשרות לך להדפיס מסמכים תוך כדי תנועה, מסמכים הכוללים מידע מפורט כגון: הערכות, מסמכי משלוח, דוחות תחזוקה, תעודות משלוח, הזמנות ותוויות לתמחור.

פתרון טכנולוגי מושלם להדפסה בכל מקום, ללא סיכון לשפיכת דיו, שכן מדפסות אלו משתמשות בטכנולוגייה של הדפסה תרמית, ללא דיו או טונר. הדפסה וסריקה ניידת הם צורך אמיתי ופתרון שמתבקש יותר ויותר על ידי חברות ואנשי מקצוע. ניידות היא מגמה יציבה במקום העבודה, והיא מגדירה מחדש את המילה “משרד” עבור אנשי המקצוע של העתיד.

אז מהם המגזרים להם מיועדת מדפסת ניידת קטנה?

מדפסת ניידת קטנה

1. במקרה של מגזר ציבורי, נציגי המכירות בשטח יכולים להדפיס את התיעוד הדרוש לסגירת העסקה תוך כדי הפגישה עם הלקוח, ללא צורך לחזור למשרד – מה שחוסך זמן ומייעל את תהליך העבודה. הודות לטכנולוגיית הדפסה תרמית ישירה, אנשי מקצוע יכולים להדפיס הצעות מחיר, חוזים, תעודות ומסמכים נוספים ,ללא מחסניות דיו או טונר – פשוט בעזרת נייר תרמי.

2. ספקי אנרגיה, גז ומים: טכנאי אחזקה חייבים להדפיס מסמכים רבים בגודל A4 ותוויות במהלך בדיקות חשמל, גז ומים. ניתן להדפיס דוחות שירות, קבלות, מסמכי התאמה ישירות אצל הלקוח, הודות למדפסות הניידות של Brother, קלות להובלה ולשימוש.

3. השירותים הלוגיסטיים הזקוקים לפתרונות שיאפשרו להם להדפיס במהירות במקומות עבודה של הלקוחות שלהם, או בתוך הרכב שלהם. הדבר יאפשר להם לעמוד בזמני אספקה צפופים. הבקשות הנפוצות ביותר הן הדפסת תעודות משלוח, דפי הזמנה או סריקת תעודות משלוח.

4. טכנאי שירות יכולים להגביר את היעילות והדיוק של עבודתם על ידי השארת עותקים מודפסים של דוחות תחזוקה, תיעוד מוצר או קבלות. מדפסות ניידות מציעות אמינות, הינן קלות לנשיאה ולוקחות מעט מקום, כך שניתן לנייד אותן בקלות בתיק ולהסיע רכב.

5. קציני אבטחה וצוותי רפואת חירום: משטרה, פקחים, כבאים, אנשי סיוע בדרכים ואמבולנסים מנהלים כמות גדולה של תיעוד (דוחות משטרה, קנסות וכו’) – מסמכים שיש למלא במהירות וללא טעויות, בשל חשיבות המידע שהם מכילים. אנשי מקצוע אלה צריכים להדפיס בכל עת על מנת להפחית את הסיכון לשגיאות ניהול ולייעל זמני עיבוד, מה שמאפשר זרימת עבודה מהירה יותר. במקרה כזה, היכולת להדפיס מסמכי A4 ישירות באוטו מפחיתה שגיאות, מקצרת את זמן העבודה ומגבירה את היעילות, תוך יצירת מסמכים קריאים לחלוטין.

6. תוויות מזון – יכולת מעקב אחר מזון: אם מוצרי מזון אינם מסומנים בצורה נכונה, הם עלולים לגרום נזק לבריאות הצרכן. סימון מזון חיוני למערכת המעקב אחר המזון. מכיוון שהשימוש בהן אינו מצריך כבלים, מדפסות ניידות של Brother מאפשרות לך להדפיס תוויות ברקוד כמעט בכל מקום, וחוסכות זמן, כיוון שאין צורך לאסוף את המסמך במדפסת המרכזית. בנוסף, המדפסות מפחיתות שגיאות הנגרמות כתוצאה מזיהוי שגוי.

7. תעשיית הקעקועים: אנשי מקצוע יכולים לעצב את הקעקוע שלהם, לשמור אותו במחשב או בטלפון חכם, ולהדפיס אותו באמצעות הדפסה על  השבלונות במדפסת PJ של ברדר. המכונה קלה במיוחד, קומפקטית ובעלת גמישות רבה. תוכלו להדפיס את התבנית שלכם ישירות מהמחשב או מהמכשירים הניידים ולעשות את הקעקוע באמצעות התבנית.