קהל היוצרים בהתרגשות: מכונת הסריקה והחיתוך ScanNCut של brother הגיעה לישראל!

המכונה מאפשרת לסרוק ולחתוך בקלות עיצובים ממגוון חומרים לרבות נייר, קרטון, בד, עור, וויניל ומשטחי עץ דקים (בלזה).

 

 

עם פרוס השנה החדשה חברת brother משיקה בישראל את מכונת ה-ScanNCut הייחודית והמתקדמת. מאז יציאתה לשוק, המכונה, המייתרת את הצורך בעבודת החיתוך והגזירה הידנית, ביססה לעצמה קהל אוהדים גדול ונלהב בקרב קהילות האומנים והיוצרים בעולם. גם בלוגריות יצירה ו-DIY ישראליות שכבר התנסו במכונה, מתארות את חווית השימוש בה כמהנה במיוחד ומעידות שהיא חוסכת זמן ומקלה מאוד על העבודה.

ScanNCut מאפשרת לחתוך בקלות, במהירות ובדייקנות צורות וקווי מתאר של עיצובים ממגוון עצום של חומרים, בעובי של עד 1.5 מ”מ, לרבות: נייר וקרטון לסוגיהם, טפטים, בדים רכים כמו כותנה, ג’רסי ותחרה, עור, וויניל, דפי סוכר ואפילו משטחי עץ דקים (בלזה).

 

מכונת הסריקה והחיתוך ScanNCut

 

ScanNCut של brother אידיאלית לאמנים, יוצרים, חובבי DIY ובעלי מלאכה מסוגים שונים והיא תוכננה במיוחד לשימוש ביתי. בעזרת המכונה ניתן להכין אלמנטים לעיצוב הבית, מדבקות, כרטיסי ברכה, תגים ומוצרים לעסקים, שבלונות, מתנות ועוד מוצרים ושילובים כיד הדמיון הטובה, כשרק השמיים הם הגבול.

המכונה מצוידת בסורק מובנה ייחודי של 300 dpi המוכן לסריקה מיידית של כל תמונה ציור או עיצוב אישי, ללא צורך במחסנית עיצוב, במחשב או בטאבלט. בנוסף, המכונה מגיעה גם עם ספרייה של מאות עיצובים מוכנים. הלהבים החדים של המכונה חותכים בקלות רבה כל אימג’ מצולם או סקיצה מצוירת החל מצורות בסיסיות ועד לדוגמאות מורכבות, כולל עיצובים עדינים בעלי פרטים קטנים וקוים מעוקלים. עם אזור חיתוך ברוחב של 29.7 מ”מ ScanNCut מותירה אחריה קצוות חדים ונקיים, עם מינימום פגיעה במרקמי הבדים.

ScanNCut קלה וידידותית מאוד לתפעול ולשימוש באמצעות מסך מגע צבעוני, היא יציבה מאוד בעת העבודה וניתן לנייד אותה ולשאת אותה אתכם לכל מקום.

 

 

לרכישה ופרטים נוספים לחצו כאן >>