כבר לא צריך לבחור בין איכות למהירות –  סדרת מדפסות ומשולבות בטכנולוגית לד הצבעוניות לעסקים קטנים

בעסקים, כמו בחיים, לא תמיד הכל זה שחור ולבן. ואלו הם בדיוק המקומות בהם סדרת מדפסות ומשולבות לד הצבעוניות של brother, מוסיפה למסמכים ייצוגיים את האפקט הנכון, עם הדפסות איכות ברזולוציה גבוהה ובצבעים חיים.

הסדרה תוכננה במיוחד כדי להגביר את הפרודוקטיביות של משרדים ביתיים ועסקים קטנים. כל דגמי הסדרה מציעים הדפסה מהירה של עד 26 דפים בצבע מלא לדקה, תוך כדי פעולה שקטה, זורמת ורציפה: HL-L3220CW, HL-L3240CDW, MFC-L3740CDW, MFC-L3760CDW.

עבודה זורמת במינימום מאמץ ומקסימום תפוקה

כשהסביבה העסקית משתנה ללא הרף ודורשת להתייעל ולהגביר את התפוקה בהתמדה, דגמי הסדרה עוזרים לכם להפיק הרבה יותר תוצאות מכל שעת עבודה.
לכל דגמי הסדרה מפרט אמין ומשופר התומך בעבודה זורמת במינימום הפסקות והתערבות של המשתמשים: החל מההתקנה הקלה והאינטואיטיבית, דרך מגשי הנייר בקיבולת גבוהה של 250 גיליונות ומזין המסמכים האוטומטי המכיל עד 50 גיליונות (ADF), ועד לפונקציונליות אוטומטית של הדפסה דו-צדדית, וטונר עמיד, (למרחקים ארוכים), הממוקם בגישה נוחה להחלפה.

בנוסף לייעול תהליכי העבודה, בפיתוח הסדרה הושם דגש רב גם על צמצום העלויות השוטפות, באמצעות שימוש בטונרים חסכוניים בעלי תפוקה גבוהה של עד 3,000 דפים, ותוף ייעודי נפרד לתמיכה בצרכי הדפסה בנפחים גדולים.

להתחבר בקלות ולעבוד מכל מקום

מהבית, המשרד, הדרך או החופשה, בעזרת מגוון האפשרויות המובנות של קישוריות גמישה ותמיכה בהדפסה ישירה מה- USB, ללא צורך במחשב, תוכלו להתחבר לסדרת המדפסות, בקלות רבה וממגוון התקנים, וגם לנהל מסמכים ומשימות, מתוך אפליקציה נוחה בנייד.

אבטחת מידע ופרטיות בסטנדרט הגבוה בענף

כדי להבטיח את פרטיות וסודיות המשתמשים ולהגן על שלמות הנתונים, בכל שלב ומכל מקום, דגמי הסדרה מיישרים קו עם טכנולוגיות העדכניות ביותר בתקן התעשייה, באבטחה משולשת ברמת ההתקן, ברמת הרשת וברמת המסמך.

DCP-3515CDW - FCL SOHO סדרת מדפסות

תכונות ומאפיינים עיקריים:

  • הדפסה מהירה באיכות גבוהה
  • התקנה קלה והפעלה שקטה
  • הדפסה דו צדדית
  • קישוריות רשת גמישה
  • מגשי נייר גדולי קיבולת
  • טונר בתפוקה גבוהה לחיסכון בעלויות
  • אמינות טכנולוגית גבוהה ומארז קומפקטי וחזק​

 לרכישת המדפסת והמשולבת בטכנולוגיית לד הצבעוניות מבית brother