Brother גאה להציג אפליקציית:

SupportCenter

 

 האפליקציה שמניחה את המידע העדכני ביותר בתחום התמיכה בכף ידכם!


מה היא אפליקציית SupportCenter?


SupportCenter היא אפליקציה למכשיר נייד המספקת לכם את המידע העדכני ביותר על שירותי התמיכה למכשירי Brother שברשותכם.

באפליקציה הידידותית תמצאו מידע על אופן התקנת המכשירים, מדריכי מוצר, תשובות לשאלות נפוצות וטיפים לאיתור בעיות ולטיפולן.

אם אתם זקוקים למידע תמיכה זה הכלי עבורכם.


 כיצד מתקינים את SupportCenter?


1. בקרו בחנות האפליקציות המתאימה למערכת ההפעלה שלכם:

Android: Google Play

iPhone: App Store


2. בחרו: Brother SupportCenter והתקינו את האפליקציה


תכונות עיקריות


התקנת המוצר


צפו בסרטוני וידאו להתקנת המוצר או עיינו במדריכי ההתקנה המהירה.


מדריכי משתמש


קבלו גישה ישירה למדריך למשתמש של המוצר שברשותכם (בשלב זה בשפה האנגלית).


שאלות ותשובות וטיפים


אם אתם זקוקים לסיוע, צפו בשאלות ובתשובות הנפוצות ובטיפים לאיתור בעיות ולטיפול בהן.


אספקת חלפים


זקוקים לדיו או טונר נוסף למכשיר שברשותכם? רוצים למחזר מכל ישן?

כל המידע מחכה לכם כאן.


יצירת קשר


רוצים ליצור איתנו קשר לצורך תמיכה? לחצו על הקישור שבאפליקציה ונציג Brother יחזור אליכם.


מידע על מצב המכשיר


צפו במצב הרשת של המוצר, במספר הסידורי ובכמות שנותרה במיכל הדיו או הטונר.


קורא QR CODE


באפשרותכם לסרוק קוד QR ו- Data Matrix המיועדים למוצרי Brother או למדריכי ההוראות, לצורך קבלת מידע נוסף.

מערכות הפעלה ומכשירים תומכים

Android: Version 4.0 or above
iOS:
Version 7.0 or above

מכשירים נתמכים בטלפונים חכמים

  • מכשירי פקס הזרקת דיו
  • מדפסות משולבות, רב שימושיות לייזר שחור
  • מדפסות משולבות ורב שימושיות לייזר צבע
  • מדפסות מדבקות משולבות ורב שימושיות
  • מדפסות ניידות

תכונות מסוימות זמינות עבור מס’ מוגבל של מוצרים.
אם תכונות מסוימות אינן זמינות למוצרים נבחרים, הסמלים מוצגים באפור.